Service & Garantie

Voor alle artikelen die u bij ons koopt, geldt de wettelijke garantie. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene is of moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten.

Alle Hamax producten hebben daarnaast een garantie van 2 jaar, vanaf de leveringsdatum.

Als u van mening bent dat het product defect is en dat u aanspraak kunt maken op de garantie, neem dan zo snel mogelijk of binnen een redelijke termijn contact met ons op. Dit doet u door een e-mail te sturen naar info@hamax-shop.nl met een foto van het betreffende product onder vermelding van het ordernummer en een beschrijving van het defect.

Wij zullen de ontvangst van uw klacht bevestigen en u kunt van Hamax binnen 5 werkdagen een inhoudelijk reactie verwachten.

Hamax neemt uw klacht in behandeling en bepaalt of uw claim in aanmerking komt voor garantie en stelt vast of het artikel vervangen of gerepareerd dient te worden.

Het is belangrijk dat u contact opneemt met Hamax voordat u het artikel retourneert, omdat het defect in de meeste gevallen verholpen kan worden door het vervangen van losse onderdelen. Hamax zal de onderdelen kosteloos vervangen binnen de garantieperiode.

Heeft u een klacht over onze dienstverlening dan zullen wij ons uiterste best doen om dit samen met u op te lossen.

Tevens kunt u uw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform.

Let op! Als u een beschadigd product heeft ontvangen, neem dan contact met ons via info@hamax-shop.nl op voor verdere instructies.