Bestellingen

Hoe plaats ik een bestelling?

Winkelmand

Om een product aan uw winkelmand toe te voegen selecteert u de kleur en het aantal, vervolgens klikt u op de rode knop “in winkelmand”.  Nadat u de gewenste producten geselecteerd heeft, klikt u op het winkelmand-icoon rechts bovenin het scherm.

De winkelmand geeft de geselecteerde producten weer en hier kunt u ook wijzigingen aanbrengen. U kunt het aantal producten veranderen en een product verwijderen uit uw winkelmand. Wilt u verder rondkijken? Geen probleem, het artikel blijft in uw winkelmand liggen. Klik op de update knop als u klaar bent met wijzigingen aanbrengen.

De totale prijs zal altijd zichtbaar zijn in de winkelmand. De prijzen zijn inclusief 25% Zweedse BTW.

Wij rekenen geen verzendkosten bij uw bestelling. Voor al onze producten geldt: gratis verzending door heel Nederland.

U kunt een kortingscode invullen onder de productlijst in de winkelmand. Uw korting zal automatisch verrekend worden. Tevreden met uw productselectie? U kunt verder naar “doorgaan naar afrekenen”.

Doorgaan naar afrekenen

Klik op “doorgaan naar afrekenen” en u wordt naar de volgende pagina geleid. Hier wordt gevraagd om uw naam, adres en contactgegevens. Is het verzendadres anders dan het factuuradres, klik op “verzenden naar een ander adres?” en vul het verzendadres in.

Heeft u al een account bij Hamax, dan kunt u inloggen met uw gebruikersnaam en wachtwoord. De opgeslagen informatie zal automatisch ingevuld worden.

Controleer uw bestelling en klik op “afrekenen”. Vergeet niet om de algemene voorwaarden te lezen en om hiermee akkoord te gaan.

Hier komt u op de pagina waar u kunt afrekenen. Hier hebt u wederom de mogelijkheid om uw bestelling te annuleren en om uw winkelwagen leeg te maken.

Betaling

Uw bestelling kan betaald worden via IDEAL. IDEAL is een methode die u de mogelijkheid biedt om de bestelling online via uw eigen bank te betalen (voor meer informatie bezoek de website www.ideal.nl)

Orderbevestiging

Nadat de  bestelling geplaatst is ontvangt u meteen een bevestiging via de e-mail. Deze e-mail bevestigt dat u met succes de bestelling bij Hamax heeft geplaatst. Als wij de bestelling hebben verwerkt (binnen 48 uur) ontvangt u een nieuwe e-mail met daarin bevestiging van uw bestelling.

Wijzingen aanmaken in de bestelling en het verzendadres

Als u de bestelling heeft geplaatst maar toch nog wijzigingen wilt aanbrengen, stuur dan zo snel mogelijk een e-mail naar info@hamax-shop.nl. Vermeld hierbij het bestellingsnummer en het artikelnummer van het product dat u wilt toevoegen of verwijderen. Wij nemen contact met u op. Het bedrag van de geannuleerde producten wordt teruggestort op uw bankrekening.

Wilt u wijzigingen aanbrengen in uw verzendadres? Stuur zo snel mogelijk een e-mail naar info@hamax-shop.nl. Vermeld hierbij het bestellingsnummer en het correcte adres.

Let op! Wij kunnen uw bestelling niet annuleren of wijzigen als de bestelling al is opgehaald door ons postbedrijf. Een bestelling met een ongeldig verzendadres wordt automatisch geretourneerd. Nadat het pakket naar het correcte adres is verstuurd worden de kosten van het retourneren verhaald op de klant.

Niet leverbaar

Als het product dat u besteld heeft niet op voorraad is, nemen wij zo snel mogelijk via de e-mail contact op om de beste oplossing met u te bespreken. Meestal ontdekken wij mogelijke niet voorradige producten voordat u een orderbevestiging heeft gekregen.

Gaat u akkoord gaat met een alternatief product, bijvoorbeeld een andere kleur, dan kunnen wij de levering van uw aangepaste bestelling binnen 3-5 werkdagen garanderen.

Als u niet akkoord gaat met een alternatief product, leveren wij het product zo snel mogelijk als het weer op voorraad is. Dit is maximaal binnen 30 dagen.

Bij een bestelling die meerdere producten bevat, leveren wij de producten die wel op voorraad zijn binnen de levertijd van 3-5 werkdagen. De andere producten worden “on-hold” gezet totdat de producten weer leverbaar zijn.

Kunnen wij uw bestelling niet binnen 30 dagen leveren, dan kunt u het product of uw complete bestelling annuleren. Wij zullen het bedrag terugstorten op uw bankrekening. 

Hamax klantenaccount

U kunt een klantenaccount aanmaken tijdens uw bestelling. U heeft met het account toegang tot uw bestelgeschiedenis en uw persoonlijke gegevens zullen bewaard worden voor uw volgende bestelling.